Update iulie 15, 2023 Oana Ioniță a cerut divorțul de soțul Florin Budnaru, după 10 ani de căsnicie. Cei doi copii ai lor au fost „împărțiși” chiar dacă Oana dorea să-i aibă pe amândoi aproape.

Fata, Isabel, a rămas să locuiască cu mama ei, Oana Ioniță, iar băiatul, Maxim, – cu Florin Budnaru. Până de curând au locuit toți, ca o familie, însă de curând s-au separat. Invitată în emisiunea lui Cătălin Măruță de la PRO TV, Oana Ioniță a vorbit despre divorț și despre copii.

Oana Ioniță, după divorț, locuiește doar cu fiica. Duce dorul fiului său: „Eu voiam să stea la mine. Am simțit uneori că sunt exclusă de Maxim, la un moment dat” 1

Vedeta a recunoscut că își dorea ca băiatul să rămână tot la ea, însă el e foarte atașat de tatăl lui, acum ea luptă să petreacă mai mult timp cu el, să aibă o relație specială. „Viața e ca un tren, uneori cineva coboară, alteori rămâi până la final cu un partener sau cu un copil. Noi am luat decizia acum un an de zile. Florin îl iubește foarte mult și vrea să stea cu el.

(…) Eu voiam să stea la mine. Avocata însă mi-a explicat că oricum custodia e comună. (…) Florin s-a mutat acum câteva zile de acasă, Maxim vine și doarme și la mine…Isabel a rămas la mine, acum are 12 ani. (…) Am simțit uneori că sunt exclusă de Maxim, la un moment dat”, a zis ea, conform protv.ro.

Și a continuat: „Am simțit puțin cam târziu că eu nu mai am locul meu, că mă îndepărtez de Maxim…

De acum un an de zile, și accidentul cu meniscul și am încercat să recâștig cumva timpul… Am simțit că am pierdut din timpul pe care îl aveam cu copiii, acum îl recâștig… Am încercat să mă împart… Dar la un moment dat nu poți să le faci pe toate la aceeași calitate”.

În aceeași emisiune, Oana Ioniță a dezvăluit că ea a luat decizia divorțului, scrie Libertatea. „Nu s-a întâmplat pentru că unul dintre noi a cunoscut pe cineva… Au fost foarte multe lucruri, am ajuns la o decizie amândoi, cred că mai mult eu am luat decizia, dar nu mai mergea…”

Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona

Oana Ioniță a trecut prin clipe de coșmar pe aeroportul din Portugalia. Coregrafa, alături de copiii din grupa sa și părinții însoțitori au rămas blocați în aeroport timp de 6 ore, așteptând să decoleze spre casă.

Spaima a fost cu atât mai mare cu cât nu au primit niciun fel de explicație din partea personalului aeroportului, neavând acces la apă, mâncare sau la toaletă. „ Ziceam că nu mai aterizăm, că ne vom muta în Portugalia.

Ne-am simțit ca în Triunghiul Bermudelor cu acest avion. Nu mai pleca, nu apărea nicăieri, nici pe bordingurile de pe panourile din Lisabona. Părea oarecum un avion fantomă. După 24 de ore de așteptat, în care cursa s-a amânat, s-a anulat, s-au întâmplat tot felul de lucruri.

Am stat, cum îți spuneam, în aeroport, vreo 6 ore la început, nu știam cum să facem, dacă să plecăm fără apă, fără nimic, nu ni s-a dat.

Eram dincolo de controlul de securitate, dincolo de îmbarcare, doar așteptam să ne urcăm în avion, în față autobuzelor care trebuiau să ne ducă în avion. Nu am avut acces la toaletă, la mâncare, la nimic. Nu am primit niciun suport, nu știam ce se întâmplă. ”, a declarat Oana Ioniță potrivit Spynews.

Ulterior, după 6 ore de așteptat, fără apă, mâncare sau toaletă, vedeta a primit vestea că din cauza unor probleme tehnice zborul său a fost anulat. Astfel, aflată într-o țară străină, alături de copiii din grupa sa de balet și părinții însoțitori, Oana Ioniță a fost nevoită să găsească urgent o soluție.

Vedeta a sunat la ambasadă și a rezervat un loc de cazare, astfel încât să poată petrece noaptea până la următorul zbor.

La final, la ora 10, trebuia să zburăm undeva pe la ora 6, la 10 seara, ni s-a comunicat că avionul, cursa noastră, din motive de securitate, și anume, probleme tehnice, probleme cu radarul de vreme, pentru că era stricat, nu am putut zbura.

Nu mai aveam cum să zburăm, dacă zborul a fost anulat. Ne-am găsit undeva un loc de cazare, nu știam dacă ne vor deconta, dar având în vedere că eram cu copiii, părinții erau îngrijorați. S-a sunat la ambasadă, am încercat tot felul de variante pe a ajunge cât mai repede și mai bine în țară .”, a mai declarat Oana Ioniță pentru sursa citată.

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.