(Video) Vedetele au fugit din România. Smiley și Gina Pistol în Maldive. Adela Popescu și Radu Vîlcan în Tailanda. Andreea Bălan în Australia. Dana Rogoz în Zanzibar. Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu în Maldive

Update ianuarie 4, 2024 Vedetele din România, după un an greu, au ales calea străinătății pentru concediu. Smiley și Gina Pistol în Maldive. Adela Popescu și Radu Vîlcan în Tailanda. Andreea Bălan în Australia. Dana Rogoz în Zanzibar. Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu în Maldive

Smiley: „Mai e cineva care își ia jumătate de casă când pleacă undeva sau doar noi? Apropo, știați că în Maldive au și brazi, nu împodobesc palmierii de Crăciun?”

View this post on Instagram

A post shared by smiley_omul (@smiley_omul)

Andreea Bălan: Am ajuuuns in Australiaaa😱😍🌏 Cea mai indepartata destinatie in care am fost vreodata🚀
Nu credeam si nu visam ca voi ajunge aici

Andreea Bălan: Va trimit sarutari si iubire de pe un alt continent, unde nu credeam ca voi ajunge vreodata, dar iata-ma aici in Australia

Dana Rogoz: Ieri am ajuns la cea de a 3 a cazare a noastra in Zanzibar – Kasha Boutique Hotel, care ne place mult de tot! Cele mai des întâlnite expresii pe care le auzim aici sunt “Jambo jambo”(“Buna, buna”), “Pole Pole” (e un întreg concept în spatele acestei expresii, care s-ar putea traduce “Încetișor, incetisor”, dar care vorbește mai mult despre un stil de viata al locului, un fel de frate al “slow living-ului”) si “Hakuna Matata” (“Nu e nicio problema”/”Don’t worry”).

View this post on Instagram

A post shared by Dana Rogoz (@danarogoz)

Dana Rogoz:
Cazarea noastra de acum – Kasha Boutique Hotel – se afla in zona Matemwe Beach (In Nord-Estul Insulei). Plaja pe care o vedeti in imagini este exact cea din fata resortului, doar ca ea apare sau dispare in mare parte in functie de maree. Acum era low tide, asadar apa era retrasa si ne puteam bucura de nisipul acesta alb, cum nu am mai intalnit pana acum in calatoriile noastre.
Planuisem sa mergem pe coasta de Vest, la Kendwa Beach, sa vedem apusul. Dar a început o furtuna zdravănă, care a umplut drumurile pline de gropi cu apa, de nici nu mai puteam cobori din masina.
Asadar, ne-am intors la hotel pentru cina, unde – in mod cu totul neasteptat – am avut parte si de un mic spectacol al masailor. Puteti vedea pe stories ca Lia a fost cea mai incantata.

View this post on Instagram

A post shared by Dana Rogoz (@danarogoz)

Dana Otil
Dacă află mama ca am înotat cu rechinii nașă sau bonă fara chiloți….

View this post on Instagram

A post shared by dani otil (@daniotil)

43 baby…
E tot mai ușor…

View this post on Instagram

A post shared by dani otil (@daniotil)

Adela Popescu: Stau cu Radu pe terasa si ne uitam la pozele de azi. Copiii dorm si bine fac. 🙂 Au picat rupti dupa o zi petrecuta pe insula Koh Hey. Maine avem planuri mari. Sa ne trezim cand vrem, sa mergem, ca in fiecare dimineata, sa cumparam fructe proaspete, apoi sa ne instalam pe plaja sa le mancam linistiti. Pe la pranz sa luam o pauza de un tomyum si poate de-un pui de somn. Daca vremea tine cu noi nu dam nisipul jos pana seara tarziu cand adormim lati cu totii.

Adela Popescu: Detaliile unei zile tare frumoase.
Ultima aici. 🙁
Mâine împachetăm hainele cu miros de sare și coriandru, și plecăm acasă.
Ne e din ce in ce mai clar ce ne place, ce ne relaxează, la ce putem face rabat și la ce nu. De cât timp avem nevoie să ne intrăm în starea de relaxare, cât să fie rutină și cât aventură. Iar acum, că ne-am lămurit, probabil urmatoarea vacanță va fi la țară, la Șușani :)))
@raduvalcan , a fost frumos. ❤️
Ps: Hai că mai e și mâine un mic dejun pe plajă.

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.