(Video) Gabriela Cristea, momente de panică pe barcă, în Oceanul Indian. „Uitați-vă la noi ce fețe aveam. Ferească Sfântul! Simțeam că nu mai ajungem la mal”

Update ianuarie 11, 2024 Gabriela Cristea, Tavi Clonda și cele două fetițe pe care le au împreună petrec o vacanță de vis în Maldive, acolo unde și-au închiriat o vilă numai pentru ei. Una dintre activitățile pe care și-au dorit să le bifeze în această vacanță a fost călătoria cu barca în Oceanul Indian, pentru a se bucura de apus și de delfini, numai că au fost nevoiți să se întoarcă din drum din cauza valurilor puternice.

Prezentatoarea de la Antena Stars a simțit că intră în panică atunci când a văzut că unul dintre membrii echipajului a început să dea telefoane, fiind destul de agitat. În urma furtunii de pe Ocean, căpitanul a luat decizia de a se întoarce de urgență la țărm. Totuși, Gabriela Cristea avea impresia că nu mai ajunge pe uscat, iar acele momente au fost extrem de tensionate, scrie Can Can.

Gabriela Cristea

Am plecat să vedem apusul și, în același timp, să încercăm să vedem și delfinii în larg, în Oceanul Indian, dar, pe la mijlocul traseului, au început valurile care deveneau din ce în ce mai mari și din ce în ce mai puternice.

Încet, încet, barca cu care noi ieșisem în larg a început să se închidă- mai întâi ușile din față și, încet, încet, tot echipajul s-a strâns acolo în față, lângă căpitan. Lumea, la început, părea să fie calmă, dar valurile păreau să se întețească din ce în ce mai mult, și atunci căpitanul a făcut stânga-mprejur și ne-a spus tuturor că trebuie să ne întoarcem la mal.

Valurile continuau să crească. Norocul nostru a fost că fetele au adormit amândouă și nu au simțit momentele acestea de legănat. După cum vedeți, echipajul începuse să-și dea coate așa cumva și discutau, iar momentul decisiv au fost atunci când ajutorii de căpitan au încuiat și cu cel de-al doilea lănțuș cele două uși de la intrare.

Atunci am știut că e groasă treaba. Ce ne aștepta… of, ce așteptau niște valuri imense și noi simțeam că nu mai ajungem la mal și barca făcea când într- parte, când în cealaltă parte, se clătina de parcă era o hârtie aruncată în valuri.

Încet, încet toată lumea s-a strâns așa, s-a înghesuit. Uitați-vă la noi ce fețe aveam, începusem să ne întrebăm dacă e totul bine sau dacă mai ajungem la mal cu bine. Ferească Sfântul! Încet, încet, valurile s-au tot întețit și, în momentul în care apa a început să pătrundă pe dedesubt pe sub uși și în momentul în care echipajul a început să ne ofere prosoape cu care să ne ștergem, am zis că nu-i a bună, dar mai aveam o șansă.

Încet, încet au început de pe partea cealaltă, nu unde stăteam noi, acolo se udaseră primii pasageri, dar stați liniștiți că nici noi n-a scăpat mai ușor decât ei. Toată lumea filma și, la un moment dat, am început să număr vestele de salvare și oamenii care erau în barcă, să știm sigur că ne ajung vestele de salvare. Și, mai ales, m-am dus repede să văd dacă există veste de salvare pentru copii, dar da, nu erau inconștienți, ci plecaseră cu noi la drum în condițiile în care erau total pregătiți.

Încet, încet am ajuns și aproape de mal. Totuși, unul dintre membri echipajului tot vorbea la telefon și asta ne-a dat un soi de panică, pentru că întotdeauna pleca de lângă noi de parcă am fi înțeles vreunul din noi vreo iotă din limba pe care o vorbea el. Era clar că situația nu era tocmai roz i barca începea să se clatine iarăși.

Simțeam că nu mai ajungem la mal, ăsta era sentimentul, dar începea să se zărească țărmul. Când am văzut pământ… noi l-am simțit la adevărata valoare. Într-adevăr, am văzut petecul acela de pământ și am zis gata, suntem aproape. Ce să vezi, când ne-am apropiat de mal nu mai era nici pic de val, totul era liniștit și frumos.

Ba chiar Tavi s-a încumetat să ne lase acolo în barcă și a ieșit să simtă pe pielea lui, să fie marinar. De fapt, nu mai era niciun fel de pericol, pentru că inclusiv femeile care erau în barcă au ieșit să facă poze. Vedeți și voi că la mal era situația foarte liniștită și foarte frumoasă.”, a spus Gabriela Cristea în mediul online, potrivit wowbiz.ro

Din fericire, echipajul a reușit să treacă cu bine prin valurile puternice ale Oceanului Indian și să aducă turiștii la mal, scrie Fanatik.

Gabriela Cristea: „Furtuna pe ocean, ne-am intors urgent la tarm. A fost…!”

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.