Update ianuarie 11, 2023 Adela Popescu a venit, din Thailanda, direct în platoul emisiunii Vorbește Lumea, ca invitată. Ea povestit cum a fost vacanța cu copiii.

Am stat 4 luni cu copiii, nu a fost chiar vacanță. Ne-am dorit să revenim acolo. Soțul meu era acolo, filma ceva și cumva s-a legat. Toți banii se duc pe biletele de avion. Gluma, glumă, dar biletele de avion, tura asta, au fost ceva îngrozitor.

Adela Popescu a revenit din Thailanda. „Am stat 4 luni cu copiii, nu a fost chiar vacanță. Biletele de avion, tura asta, au fost ceva îngrozitor” 1

A fost deosebit de greu, dar a fost foarte frumos. Ne-am luat cazările în funcție de nevoile pe care le aveam. Nu trebuie să mergi la un hotel cu multe stele. Îți trebuie un hotel cu o plajă întinsă, sau o pajiște întinsă, trebuie să ții cont de lucrurile astea.

Mie îmi pare rău că ne-am luat cazările din țară, pentru că dacă o iei la pas, găsești cazări superbe. Am închiriat o cameră pentru o zi, 50 de euro o noapte, absolut superb”, a spus Adela Popescu, potrivit Click.

Cu zâmbetul pe buze, Adela Popescu a rememorat noaptea de Crăciun, atunci când doi dintre băieții săi au urcat pe scenă și momentul a fost extrem de amuzant.

Îmi zicea un prieten să las copiii pe acolo, un prieten pe nume Răzvan F. (n.r. – Răzvan Fodor). În noaptea de Crăciun, la hotelul nostru, era petrecere organizată pentru musafiri. Ne-am luat și noi un pahar de șampanie și vorbeam cu soțul și ne întoarcem, așa, ne uităm pe scenă, ăștia doi ai noștri urcaseră pe scenă și chiar aveau un moment artistic. Radu era gen: ce e cu ăștia aici? Numai tâmpenii au făcut, ceva oribil.

A doua zi, dimineața, am avut și fani care au venit și ne-au spus: băi, ați fost cel mai bun lucru care s-a întâmplat.

Acum Alexandru este pe muzică simfonică, motiv pentru care și-a pus niște ochelari, i se pare că e foarte interesant. Dar cu vocea nu cred, nu, nu…Pe artistic nu mi se pare că dau semne.

Să știți că nu glumesc, am sunat în locul în care știam că am făcut un abonament și am o prietenă care mi-a recomandat pe cineva și am zis că o sun astăzi. Nu glumesc, o să merg la sală. I-am zis lui Radu că m-am cam îngrășat”, a mai declarat Adela Popescu, la Vorbește Lumea.

Revine Adela Popescu la matinal? Shurubel a dat-o de gol: “Știu că are proiecte faine”

După plecarea lui Cove din emisiune, Adela Popescu a făcut echipă cu Shurubel și cu Bogdan Ciudoiu, dar pentru scurt timp. Soția lui Radu Vâlcan a acceptat un alt proiect alături de Cabral și a fost nevoită să meargă în Dominicană pentru filmări, iar producătorii au decis să o înlocuiască, între timp, cu Lili Sandu la matinal.

Deși fanii se așteptau ca Adela Popescu să prezinte alături de colegii ei după revenirea în țară, se pare că aceasta are alte planuri.

Când ajungem în fața camerelor, contează foarte mult să râdem unii cu ceilalți, eu, Bogdan, Lili și colegele din regie care ne spun glume în cască. Am putea să facem trei seriale de comedie cu discuțiile pe care le avem în cască înainte de emisie sau în pauze.

Deci da, Lili s-a integrat super bine și rapid. Fix acum câteva zile vorbeam cu Lili și cu Bogdan după emisiune și le ziceam că mi-ar fi plăcut mult să fi avut o formulă de patru ca să fie și Adela cu noi să se bucure de atmosfera asta.

Am mai tot vorbit cu Ade, fiindcă simt că ne-am legat foarte frumos în anul pe care l-am petrecut împreună, dar în același timp știu că are proiecte faine și mă bucur pentru ea când o văd pe Instagram pe vreo plajă însorită lângă copiii ăștia superbisimi ai ei! De soțul ei perfect nici nu mai pomenesc! Te pupăm, Ade!“, a declarat Shurubel, conform Wowbiz.ro.

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.