Update decembrie 27, 2022 Ilinca Vandici a fugit de „zăpada” din România tocmai în Mexic unde a avut parte de o vacanță de coșmar. Nu a verificat starea vremii și a nimerit în plin sezon ploios.

Primele poze după 3 zile de stat în cameră… Încă plouă…Realitatea e că am stat în costum de baie doar 5 minute, după care am pus repede prosoapele pe noi cât să ne bucurăm puțin, măcar de peisaj (care e superb) și de aerosoli, că de vreme bună nu avem șanse…încă!

Ilinca Vandici, vacanță de coșmar, în Mexic. „ N-am crezut că o să avem așa sărbători urâte” 1

Nu am știut că în Mexic, în această perioadă, sunt mai multe șanse de ploaie decât de vreme bună! Peste tot pe unde am căutat și întrebat recenziile erau foarte bune…

Noi ca noi, că suntem adulți, trecem peste dezamăgiri mai ușor, dar copilul… Îl roagă în fiecare zi pe Dumnezeu să ne dea soare ca să poată sta la plajă… Și adevărul e că e tare dificil să-i consumi energia când nu ai ce face efectiv…

Deci, până acum, din păcate, nu am vești bune, dar sper totuși ca după atâta drum și atâta nevoie de această vacanță, într-un final va ieși soarele!”, a scris vedeta Kanal D pe Instagram, potrivit Libertateapentrufemei.

Ilinca Vandici: „Am stat ieri efectiv toată ziua în cameră. Am dormit și am mâncat”

Am ajuns în Mexic dar, dacă îmi spunea cineva că după un zbor de 15 ore o să ajung în Mexic, unde speram la soare, la vreme bună, la plajă… Plouă de două zile în Mexic, ceva ce n-a văzut Parisul. E groaznic de urât. Ieri a fost foarte frig, azi e mai bine. Peisajul e superb, hotelul e superb, doar că nu te poți bucura.

Am stat ieri efectiv toată ziua în cameră. Am dormit și am mâncat. Nu vă mai zic. Copilul mai avea putin și spărgea un geam ceva. Fiind și ziua de Crăciun, evident că totul era închis. Nu aveam unde să ieșim să vizităm.

Azi o să ieșim din hotel și o să încercăm să ne dăm cu ATV-urile și așteptăm ziua de mâine când se anunță soare. N-am crezut că o să avem așa sărbători urâte. Nu am văzut raze de soare de când am venit. Aia e”, a mai spus Ilinca Vandici.â

Ilinca Vandici a trecut prin momente care i-au schimbat radical viața

Vedeta a povestit despre depresia care i-a schimbat radical viața. În urmă cu mai mulți ani aceasta a avut parte de o perioadă dificilă, dar care s-a dovedit benefică în timp.

La 18 ani am plecat de acasă și m-am mutat singură în București, a fost o dovadă de curaj, de nebunie, de inconștiență, dar a fost drumul meu, calea mea pe care trebuia să vin și mă bucur că am făcut această alegere.

Ulterior, lucrurile care m-au ajutat cel mai mult să mă dezvolt în ultimii ani de zile vin dintr-o depresie pe care am suferit-o, pe care am trăit-o, pe care am simțit-o și care, uite, deși pare la prima vedere ceva rău, s-a transformat în ceva extrem de bemefic pentru mine, pentru că am reușit să mă descopăr și mai mult, am reușit să echilibrez foarte mult toate aspectele viații mele, iar asta cred eu că m-a făcut și mă face în continuare omul care sunt astăzi”, a declarat Ilinca Vandici, pentru wowbiz.ro.

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.