• Romania TV amendată pentru „câinii plătiți la proteste”. Vezi cât a primit și Antena 3:

    Antena 3 și Romania Tv au parte de alte necazuri după ce publicitarii și-au retras reclamele. CNA le-a dat câteva amenzi usturătoare.
    Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a sancţionat, joi, posturile de televiziune Antena 3 şi România TV cu amenzi de câte 50.000 de lei, şi televiziunile Realitatea TV şi B1 TV cu somaţii publice, pentru nereguli în emisiuni care au reflectat protestele din 22 ianuarie faţă de ordonanţele de urgenţă privind graţierea şi modificarea Codului Penal. Forul a primit aproximativ 690 de reclamaţii pe această temă, informează News.ro.

    Referitor la Antena 3, Dorina Rusu, membru CNA, a spus că telespectatorii au avut „pe bună dreptate“ sentimentul că televiziunea „şi-a bătut joc de ei“, informează adevarul.ro.

    „Mircea Badea a făcut afirmaţia legată de incendiu şi lovitura de stat de mai multe ori, a spus că reţeta este aceeaşi la Colectiv şi la Bamboo, să se ardă un club, «se provoacă un incendiu». «Reţeta nu a reuşit de data asta. Nu a ieşit atât de bine aici, cum a ieşit la Colectiv».

    După aceea au mai fost afirmaţiile domnului Ciuvică legate de faptul să SRI a scos oamenii în stradă, cu Soros şi SRI. Afirmaţiile legate de Colectiv şi paralela între Colectiv şi Bamboo a mai fost făcută şi de Mihai Gâdea. Domnul Ciuvică iar a spus că în protestul ăsta e vorba doar de SRI 100%.

    Mircea Badea a spus de mai multe ori că ar trebui oamenii să iasă în stradă, cumva reieşea că Antena 3 voia să scoată în stradă oamenii în Piaţa Victoriei: «Noi suntem mai mulţi. Chiar vrem să se ajungă la asta? Eu zic că noi suntem mai mulţi».

    A mai fost momentul în care s-a vorbit despre mineriadă. Mircea Badea a făcut de mai multe ori afirmaţii legate de lovitura de stat“, a citit Dorina Rusu din notiţele sale.

    Dorina Rusu a făcut propunerile de sancțiuni pentru România TV și Antena 3. Membrul CNA a amintit, în propunerea sancțiunii pentru România TV, momente precum: afirmația că protestatarii ar fi fost plătiți cu 100 de lei de câine, 50 de lei de copil și 30 de lei de câine, potrivit paginademedia.ro.

    Valentin Jucan a spus, la rândul lui, că la România TV s-a dorit inducerea în eroare a publicului, în sensul că preşedintele Klaus Iohannis a participat la „ceva ilegal“.

    „În legătură cu România TV putem extrage câteva teme, expresii, burtiere, însă ele au fost răsturnate, comentate, ore şi zile întregi cam de către aceiaşi invitaţi. Se regăsesc în alte formulări, sub alte forme, dar dacă este să ne uităm pe întregul conţinut al acelei zile, temele au fost câteva, exprimate rar cu multă claritate pe burtiere sau spuse.

    Tema era: este lovitură de stat, este o manifestaţie ilegală. Ceea ce este un nonsens, pentru că un protest în sine nu are cum să fie aprobat, dar se dorea inducerea în eroare a publicului, în sensul că preşedintele participă la ceva ilegal.

    Mai erau insinuările legate de implicarea diverselor servicii – cei din piaţă ar fi manevraţi de servicii, de acel binom. Mai erau chestiunile care ţin de acea lovitură de stat. Nimeni nu a venit să explice ce înseamnă lovitură de stat“, a spus Valentin Jucan.

    Loading Facebook Comments ...

    Leave a Reply